piątek, 31 sierpnia 2012

Takie tam zakupy :)


Krótka przerwa w blogowaniu spowodowana zbliżającym się z prędkością światła egzaminem.
Czuje, że im bliżej godzina 0, tym mniej umiem :)
Ale przecież nauka nie jest najważniejsza więc przejdźmy do rzeczy przyjemniejszych.

Kilka rzeczy (oczywiście niezbędnych :) zakupionych w ostatnim czasie.


Będąc w Ikei zakochałam się w zapachowych świeczuszkach. Co prawda sam zapach (róża) średnio mi odpowiada ale wygląd to już co innego :)


Moje już kolejne opakowanie Olejku Alterra – Migdał i Papaja
Cudowny zapach, mnóstwo zastosowań, cena, wydajność, naturalny skład - czego chcieć więcej.


ISANA Suchy szampon – bardzo przydatny w nagłych sytuacjach, przystępna cena, zapach też w porządku. 


ISANA Lakier do włosów o naturalnym zapachu – rzeczywiście nie ma tak duszącego zapachu jak większość lakierów, co do innych właściwości poczekamy, zobaczymy.


ZIAJA Krem nawilżający matujący +25
"Lekki, nawilżający krem. Zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników."
Cudów się nie spodziewam ale może chociaż uda się uzyskać delikatny mat ?


COMPEED Sztyf przeciw pęcherzom
Wyczytałam same ochy i achy na jego temat. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi.


To by było na tyle :)
Miałyście do czynienia z którymś z tych kosmetyków ?




A z okazji dzisiejszego Międzynarodowego Dnia Bloga życzenia dla wszystkich Was, dużo chęci do pisania, wiernych czytelników i satysfakcji z tego co robicie :)







5 komentarzy:

  1. Śliczne świeczki :)

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. Te świeczki z Ikei są super :)
    A suchy szampon - przydatny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekny wzór tych swieczuszek, chyba musze skoczyc raz dwa do ikeii :)
    a z szamponu jestem osobiscie zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. regularnie używam sztyftu do stóp, dzięki temu mam je całe, niezależnie w jakich butach. Mój niezbędnik ;)

    OdpowiedzUsuń

© 2011 CRAZY HEART, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena