poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Celia Nude

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję nawilżającej szminki firmy Celia z kolekcji Nude.

Oto co o produkcie mówi producent:
"Szminka łączy najlepsze zalety pomadki błyszczyka. Nadaje ustom półtransparentny efekt i subtelny kolor. Posiada właściwości nawilżające i apetyczny winogronowy zapach."

Podpisuję się pod tym obiema rękoma :)


Mamy możliwość wyboru 6 odcieni od róży po beże.



Pomadka zamknięta jest w leciutkim, poręcznym opakowaniu. Raczej mało prawdopodobne żeby sama
otworzyła się nam w torebce.

Jej cena to około 10 zł.



Jeśli chodzi o dostępność radziłabym jej szukać w osiedlowych, mniejszych drogeriach. Z tego co widziałam dostępna jest też na Allegro.

Można też zerknąć tutaj : http://celia.pl/dystrybucja







Moją pomadkę posiadam od jakiegoś czasu (co zresztą widać na załączonych zdjęciach) i na stałe wpisała się ona do moich ulubieńców.




Prawdę mówiąc jest to już mój 2 egzemplarz, 1 niestety nie wiem jak się to stało ale zgubiłam :(
Już wtedy tak przypadła mi do gustu, że postanowiłam raz jeszcze pójść ją kupić i teraz uważam już bardziej :)

Mój kolorek to 601- śliczny, subtelny róż, który na ustach pozostawia półtransparentny kolor. Nie zawiera (na szczęście) żadnych drobinek.



Aplikacja jest bardzo przyjemna, usta stają się mięciutkie i odżywione, pomadka się nie klei, nie podkreśla suchych skórek.




Jeśli chodzi o trwałość to u mnie trzyma się ładnie do 2 h .
Szminka ma owocowy zapach (dla niektórych chemiczny), mi tam się podoba J
Osoby lubiące delikatny kolor na ustach powinny być zadowolone, idealnie nada się do naturalnego makijażu.
Wiele dziewczyn narzekało, że dość szybko złamał im się sztyft, więc radziłabym na to uważać.

Coś czuję, że za jakiś czas skuszę się na jakiś beżowy odcień :)


Zapraszam Was również do oglądnięcia filmiku z prezentacją szminki :)




2 komentarzy:

  1. też mam tę pomadkę w odcieniu 602, bardzo ją lubię:)
    Ps. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te błyszczyko pomadki ! Mam ich aż 4 :P

    OdpowiedzUsuń

© 2011 CRAZY HEART, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena