środa, 15 sierpnia 2012

Początek :)



Witam wszystkich :)

Pierwszy wpis więc trochę się stresuję, no ale ponoć początki zawsze są trudne.
Po kilkumiesięcznym przeglądaniu Waszych wpisów, zakiełkowała we mnie myśl o stworzeniu własnego bloga.
Czas mijał a ja jakoś nie mogłam się do tego zabrać i odkładałam to z dnia na dzień.


Ostatecznie szale przeważył wzrok mojego chłopaka, który to po raz n-ty "zmuszony był" wysłuchiwać mojej opinii o lakierze do paznokci :)

No więc kliknęłam "załóż bloga" i siup - oto jest :)

Popiszę trochę o kosmetykach, modzie i innych pierdołkach.
Co jakiś czas pojawi się też "męski punkt widzenia" bo przecież my babeczki zupełnie inaczej postrzegamy to co widzą nasze drugie połówki.

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto zechce czytać moje wypociny, a jeśli nie, to chociaż chłopak będzie miał trochę spokoju.

Pozdrawiam wszystkie przyszłe i niedoszłe czytelniczki :)

3 komentarzy:

  1. Kochana, powodzenia:) Mam nadzieje że będziesz pisać często i fajnie:D ...Będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecirpliwością jejejje Anka

    OdpowiedzUsuń

© 2011 CRAZY HEART, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena